divendres, 13 de març del 2015

2n - Aula oberta a les famílies: Els animals


Ahir ens va visitar a 2n l’avi de la Mariona i el Pau.

Ara a medi estem treballant el projecte dels animals i per aquest motiu el Melchor ens va explicar moltes coses dels animals que tenen a casa: Tenen 9 cavalls, 25 conills, 2 cabres, porcs i gallines.

Oriol: Un dia un gos es va escapar, va passar un camió que anava al port de Barcelona i se’l va emportar. Quan van passar dos anys, va tornar el gos.

Ainhoa: Ens va explicar moltes coses dels animals.

Marc: Va matar una guineu amb l’escopeta perquè s’estava menjant les ovelles.

Jorge: Tenia molts conills.

Laura: Els animals que tenia com porcs, gallines, ànecs i conills.

Adrián: Cada dia per la nit, venia una guineu a menjar-se els ànecs. Un dia ja estaven farts i li van posar una trampa. Al matí se la van trobar a la trampa i amb l’escopeta la va matar.

Clàudia Giménez: Va fer una gàbia pels conills però com eren petits, cada nit s’escapava un.

Pau: Em va agradar molt que vingui el meu avi perquè els altres aprenguin més dels animals. M’agrada molt estar amb el meu avi perquè m’ho passo bé amb ell i estar amb els animals.

Moltes gràcies Melchor!!!

1 comentari:

SilviaJ ha dit...

És l'avi Adell, no Cetó!